ServiceDesk

De dienst addcontrol Servicedesk biedt een volwaardige servicedesk functionaliteit voor de ICT-medewerkers, key-users en/of eindgebruikers. De dhs Servicedesk voorziet in telefonische, remote en/of on-site ondersteuning bij technische storingen en vragen. Onze professionals zetten alles op alles om verstoringen in de ICT-infrastructuur van jouw organisatie zo snel mogelijk op te lossen. Hun doel: ervoor zorgen dat jouw team zo snel mogelijk weer verder kan met hun werkzaamheden.

dhs biedt deze servicedesk ondersteuning aan in 3 varianten, te weten:

1. Servicedesk - Response Only

In deze vorm heb je de mogelijkheid om verzoeken voor technische ondersteuning te melden bij onze servicedesk. De reactietijd (response) en oplos doelstelling is afhankelijk van het overeengekomen Service Window en de prioriteit van de melding. De werkzaamheden voor technische ondersteuning worden, tenzij anders overeengekomen, op basis van nacalculatie tegen de geldende tarieven gefactureerd.

2. Servicedesk

In deze vorm heb je de mogelijkheid om verzoeken voor technische ondersteuning te melden bij de servicedesk van dhs. De reactietijd (response) en oplosdoelstelling is afhankelijk van het overeengekomen Service Window en de prioriteit van de melding. Het verschil met Servicedesk Response Only: De werkzaamheden voor de technische ondersteuning, over de overeengekomen componenten, zijn inclusief. Werkzaamheden die on-site plaatsvinden worden, tenzij anders overeengekomen, op basis van nacalculatie tegen de geldende tarieven gefactureerd.

3. Servicedesk - Single Point of Contact

In deze vorm heb je de mogelijkheid om alle ICT gerelateerde verzoeken voor (technische) ondersteuning, inclusief eventuele ondersteuning van derden, te melden bij de servicedesk van dhs. Zij hoeven zelf niet meer te bepalen of men de melding bij de applicatiebeheerder, de printerleverancier of de internetprovider moeten melden. dhs addcontrol Servicedesk is het enige loket waarbij medewerkers een melding hoeven te maken. De reactietijd (response) en oplos doelstelling is afhankelijk van het overeengekomen Service Window en de prioriteit van de melding. De werkzaamheden voor de technische ondersteuning zijn inclusief. Werkzaamheden die on-site plaatsvinden worden, tenzij anders is overeengekomen, op basis van nacalculatie tegen de geldende tarieven gefactureerd. Eventuele kosten welke in rekening worden gebracht door derde partijen zijn exclusief.

Optioneel – On-site Support

Het kan in bepaalde situaties noodzakelijk of gewenst zijn, om de ondersteuning voort te zetten op de locatie van jouw organisatie. dhs zal dit te allen tijden in overleg met jou bepalen en te voorziene kosten eerst bekend maken. Na akkoord wordt overgegaan tot planning van on-site support.

neem contact met ons op

Via dit contactformulier stuurt u ons een bericht.
Wij beantwoorden uw bericht zo spoedig mogelijk.
Wilt u liever direct een antwoord?
Neem dan telefonisch contact met ons op.