Multi Factor Authentication

Veel mensen gebruiken hetzelfde wachtwoord op meerdere plekken. Personeel is zelfs geneigd om hun privé wachtwoord ook te gebruiken in hun werkomgeving. Mede om deze reden is het gebruik van de één staps verificatie methode (enkel gebruikersnaam/wachtwoord) al tijden niet meer voldoende om je organisatie te beschermen tegen hackers. Gelukkig zijn er verschillende manieren om je online omgeving te beschermen. Een daarvan is het gebruik van ‘Multi Factor Authentication’.

Een extra maatregel

Om te voorkomen dat ongewenste individuen toegang krijgen tot de organisatie haar systemen, door gebruik te maken van bekend geworden accountgegevens, is het van belang een extra laag van beveiliging aan de standaard inlog procedure toe te voegen. dhs heeft speciaal voor organisaties een ultra veilige Multi Factor Authentication dienst ontwikkeld. Deze beveiligingsmethode zorgt ervoor dat gebruikersaccounts worden voorzien van een extra authenticatie middel, namelijk een eenmalige code vanuit een App. Zo wordt het hackers lastiger gemaakt om bij persoonlijke gegevens te komen en gaan ze liever voor een makkelijkere target.

Multi Factor Authentication, ‘as-a-service’

Multi Factor Authentication is onderdeel van onze addsecurity diensten. Dat bieden we dus aan ‘as-a-service’. Hiermee ontzorgen we jouw organisatie en ben je beveiligd tegen hackers. In plaats van een eenmalige investering te doen in Multi Factor Authentication software, betaal je nu in abonnementsvorm een vast bedrag per maand.

In de Multi Factor Authentication ‘as-a-service’ zit inbegrepen:

  • Multi Factor Authentication Platform: Een authenticatie platform waarmee alle toegangsverzoeken worden beheerd en gemonitord.
  • Authenticator: dhs maakt gebruik van de meest innovatieve Smartphone App Authenticators in de markt. Voor iedere medewerker wordt één Smartphone Authenticator App beschikbaar gesteld. Deze Authenticator App is beschikbaar voor Apple IOS, Android devices en ook voor op Windows 10 en 11 gebaseerde notebooks, tablets en desktops.
  • Beheer & onderhoud: het eenmalig inrichten van het authenticatie platform is niet voldoende. De app en het platform moeten beide met regelmaat worden geüpdatet en eventuele bedreigingen moeten worden gerapporteerd. Onze professionals zijn continu bezig om het platform up-to-date en veilig te houden. Ons supportteam staat klaar om je te helpen met al je vragen.

neem contact met ons op

Via dit contactformulier stuurt u ons een bericht.
Wij beantwoorden uw bericht zo spoedig mogelijk.
Wilt u liever direct een antwoord?
Neem dan telefonisch contact met ons op.