Security Awareness Training ‘as-a-service’

Je digitale veiligheid is zo goed op orde als je minst oplettende medewerker getraind is. Het klikken op een valse link, het verbinden met een onbeveiligd wifi netwerk of het doormailen van niet-versleutelde bestanden… Het is zomaar gedaan. Zelden met opzet, bijna altijd door een gebrek aan kennis. Medewerkers zijn lang niet altijd op de hoogte van nieuwe gevaren, een terugkerend probleem binnen de continue veranderende wereld van de online dreiging. Wij hebben het antwoord.

Een goed begin, is het halve werk

Als ICT-dienstverlener voelen we ons genoodzaakt om onze kennis op dit gebied met organisaties en haar medewerkers te delen. Om die reden bieden wij het Security Awareness Training ‘as-a-service’ aan. Met dit programma worden medewerkers getraind om scherp te blijven op digitale gevaren die dagelijks op de loer liggen. Niet eenmalig, maar via een maandelijks trainingsschema. Om zo gevaren voor te blijven en medewerkers te scholen rondom dit onderwerp.

Inhoud van ‘as-a-service’

Security Awareness ‘as-a-service’, is een dienst. Deze dienst wordt voor een jaarlijks bedrag geleverd aan jouw organisatie. In deze dienst zijn de volgende zaken opgenomen welke ervoor zorgen dat de medewerkers van jouw organisatie actief bijdragen in de digitale beveiliging van de organisatie.

  1. Secure Online Trainings Plaform
    Wij maken gebruik van een veilig online trainingsplatform. Hierop krijgen medewerkers van je organisatie met regelmaat een training aangeboden. Dit is geheel afgestemd op jouw bedrijfsvoering en sector.
  2. Phishing Campagnes
    Hiermee is het mogelijk om vanuit het online trainingsplatform twee keer per jaar een gerichte phishing test actie uit te sturen. Hiermee kijken we of medewerkers van jouw organisatie hebben geleerd hoe ze omgaan met dubieuze e-mails. Het aantal medewerkers dat klikt op de phishing link wordt opgenomen in een rapportage en vervolgens bieden we de desbetreffende medewerkers een herhaal training aan rondom dit issue.
  3. Beheer en onderhoud
    Het eenmalig installeren en configureren van een Security Awareness oplossing is niet voldoende. Dagelijkse beheer is nodig om het platform beschikbaar en up-to-date en te houden. Om deze reden biedt de dienst de volgende activiteiten:
    1. Gebruikersbeheer: het koppelen en ontkoppelen van gebruikersaccounts aan de Security Awareness oplossing.
    2. Rapportage: het viermaal per jaar opleveren van rapportages rondom de doorlopen trainingsmodules, het slagingspercentage en meer.
    3. Support: Gebruikersvragen of problemen met de Security Awareness oplossing kunnen rechtstreeks gemeld worden bij de dhs servicedesk. Een team van professionals staan klaar om de gebruiker zo snel mogelijk weer op weg te helpen.

neem contact met ons op

Via dit contactformulier stuurt u ons een bericht.
Wij beantwoorden uw bericht zo spoedig mogelijk.
Wilt u liever direct een antwoord?
Neem dan telefonisch contact met ons op.